Vragen over onze auto's?
Heeft u een vraag over een auto, dan kunt u het beste bij één van onze dealers terecht.
Vraag het de dealerVragen over Private Lease?
Heeft u een vraag over schade, heeft u pech onderweg of heeft u vragen over uw Private Lease contract? Wellicht staat uw vraag tussen de veelgestelde vragen. Neem anders contact met ons op. We staan voor u klaar.
Schade & pech onderweg
Bij pech onderweg belt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, ons alarmnummer:
Vanuit Nederland: 0031 (0)20 516 20 26
Vanuit het buitenland: 020-516 20 26
Voor schademeldingen en herstel, neemt u contact op met uw Nissan dealer.
Nissan Financial Services
Voor vragen over uw Private Lease contract of betalingen neemt u contact op met onze klantenservice via:
Telefoon: 020-354 96 66
Email: klantenservice.privatelease@mobilize-fs.com
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Dit is er bij Private Lease inbegrepen
Voor een vast maandbedrag rijdt u in een gloednieuwe Nissan. Onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp zitten erbij. U hoeft dus alleen maar te rijden en te tanken (of op te laden).
Altijd onderhoud bij Nissan-garages
Least u bij ons? Dan krijgt u onderhoud bij officiële Nissan-garages. Onze experts houden uw auto in topvorm.
Alle voordelen op een rij
- Rij altijd een nieuwe auto en bepaal zelf hoe hij eruit ziet.
- Met onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp erbij
- Geen onverwachte kosten achteraf
- Kosteloos opzeggen bij ziekte of ontslag
- Inclusief schadeverzekering voor inzittenden
Beschermd met het Keurmerk Private Lease
We hebben het Keurmerk Private Lease. Daarmee krijgt u 14 dagen bedenktijd, eerlijke voorwaarden en bescherming tegen te hoge kosten.