Wilt u meer weten?

Wilt u meer weten?

Neem dan contact met ons op.

Vragen over onze auto's?

Heeft u een vraag over een auto, dan kunt u het beste bij één van onze dealers terecht.

Vraag het de dealer

Vragen over Private Lease?

Heeft u een vraag over schade, heeft u pech onderweg of heeft u vragen over uw Private Lease contract? Wellicht staat uw vraag tussen de veelgestelde vragen. Neem anders contact met ons op. We staan voor u klaar.

Schade & pech onderweg

Bij pech onderweg belt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, ons alarmnummer:

Vanuit Nederland:    0031 (0)20 516 20 26
Vanuit het buitenland:  020-516 20 26

Voor schademeldingen en herstel, neemt u contact op met uw Nissan dealer.

Nissan Financial Services

Voor vragen over uw Private Lease contract of betalingen neemt u contact op met onze klantenservice via:

Telefoon: 020-354 96 66
Email: klantenservice.privatelease@mobilize-fs.com

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Dit is er bij Private Lease inbegrepen
Voor een vast maandbedrag rijdt u in een gloednieuwe Nissan. Onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp zitten erbij. U hoeft dus alleen maar te rijden en te tanken (of op te laden).

Altijd onderhoud bij Nissan-garages
Least u bij ons? Dan krijgt u onderhoud bij officiële Nissan-garages. Onze experts houden uw auto in topvorm.

Alle voordelen op een rij

  • Rij altijd een nieuwe auto en bepaal zelf hoe hij eruit ziet.
  • Met onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp erbij
  • Geen onverwachte kosten achteraf
  • Kosteloos opzeggen bij ziekte of ontslag
  • Gratis schadeverzekering voor inzittenden

Beschermd met het Keurmerk Private Lease

We hebben het Keurmerk Private Lease. Daarmee krijgt u 14 dagen bedenktijd, eerlijke voorwaarden en bescherming tegen te hoge kosten.

Lees meer over dit keurmerk

Private Lease Keurmerk
Nissan Private Lease